6 Aralık 2008 Cumartesi

Yeniden burdayım

Uzun zamandır yazmıyorum gerçekten artık yazmayı unuttum diyebilirim. Bu arada blog dünyasında yokluğum eminim hissedilmiştir diye düşünüyorum:) Yokluğumu hissedip de bana hissettirmeyen herkese teşekkürü bir borç biliyorum:) Bu güzel dağ çiçeğini de blogumuzun ziyaretçilerine sunuyorum.




Bu geçen zamanda Efe'nin çok güzel fotoğraflarını çektim ama data kablosunu bulamadığım için aktarmam mümkün olmadı. Ben de Ankara'ya dönüş yolunda -2 ay kadar önce- çekilen bu fotolarla şimdilik bir açılış yapayım dedim. Devamı gelecek...



Bu arada geçen hafta oğluşum rota denen sinsi virüs nedeniyle 2-3 gün süren bir rahatsızlık yaşadı ama şimdi çok şükür ki iyi. Bu arada dişleri son sürat çıkmaya devam ettikçe o da dişlerini bizi ısırarak kaşımaya başladı. Umarım bu davranışını alışkanlık haline getirmeden bırakır. En kısa sürede görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: