10 Ağustos 2008 Pazar

Uzun zaman sonra

Çok uzun zaman oldu gerçekten. Blog artık günlük değil de aylık oldu benim için, hani nerdeyse yıllık olma yolunda:) Hızla büyüyen oğluma yetişmeye çalışıp, arda kalan enerjimi de -tabi kalırsa- işime, ev işlerine ve kendime ayırmaya çalışırken zaman o kadar hızlı geçiyor ki... Umarım bu en uzun ara olur. Artık geri döndüm. İşe başlamanın şokunu yeni yeni atlatıyorum galiba. Tabii ki bir çoğunuz beni çok iyi anlıyordur. Şu aralar en çok istediğim şey uyumak uyumak ve bişeyler atıştırıp yeniden deliksiz uyumak. Geceleri hiç uyanmadan uyuyan oğlum aniden bastıran dişlerinin etkisiyle olsa gerek her gece 4-5 kere uyanır oldu. Dişleri de sekize tamamladık bu arada. Yeni fotoğrafları daha sonra yayınlayacağım, çünkü data aktarımı için gereken kabloyu bulamadım:)
Oğlum artık bebeklikten çıkıyor :( Bu biraz üzücü. Daha bebek haline doyamadan hemen büyüdü sanki. Günden güne onun büyümesi benim de büyümem belki de yaşlanmam anlamına geliyor. Asıl üzücü olan bu mu acaba?
Bu arada Açalya'ya özenmiş olsam gerek, Dante'nin saçlarını kendisinin kestiğini yazmıştı, ben de 2 ay önce oğlumun saçlarını kendim kesmiştim. Yine uzadılar, bu hafta sonu yine traş edeyim benim minik aslanı. Fotoğraflarını öncesi ve sonrası olarak yayınlarım. Bakalım berberliğimi nasıl bulacaksınız.
Kısa bir süre sonra görüşmek umuduyla.

Hiç yorum yok: